ОПЛАТА ТА ДОСТАВКА

Передоплата
Для підтвердження замовлення необхідно сплатити передоплату у розмірі 15% від вартості замовлення. Оплата можлива будь-яким зручним для Вас способом.
Передача в роботу
  • Після підтвердження замовлення та попередньої оплати Ваше замовлення передається в роботу.
  • Коли замовлення буде готове, ми проінформуємо Вас та узгодимо дату доставки.
Термін виконання зазвичай складає 21 календарний день із моменту попередньої оплати та остаточного підтвердження
Остаточна оплата
  • Остаточна оплата замовлення при отриманні замовлення в представництві служби доставки «Нова Пошта»
  • Оплату можна здійснити за безготівковим розрахунком. Оплата здійснюється на розрахунковий рахунок ФОП в monobank.
  • Оплата на карту-ключ monobank
  • Оплата готівкою можлива при самовивозі у м.Кременець,

Доставка
Доставка по Україні здійснюється за допомогою «Нова Пошта» за рахунок покупця. Якщо у вас є особливі побажання з доставки, будь ласка, обговоріть з менеджером.

Наша компанія перед відправкою перевіряє і страхує всі вантажі на повну вартість. При отриманні обов'язково перевіряєте цілісність товару. Якщо товар пошкоджений, то не приймайте посилку і складіть відповідну заяву. Після цього, зв'яжіться з менеджером нашого магазину по телефону +38 (093) 203-36-65.

ГАРАНТІЯ НА ВИРОБИ

Гарантія на вироби дорівнює 12 місяців.
Якщо у вас виникнуть питання під час експлуатації після завершення гарантійного терміну, зв'яжіться з нами, ми постараємося допомогти.
Рекомендована вологість 45-60% за температури +18-25 градусів. Малюнок і текстура дерева може не співпадати зі зразком.
Дефектами меблів не є:
  • Стилістичні особливості меблів.
  • Незначні відхилення відтінків кольору і малюнка матеріалів від зразків.
  • Потертості, що виникають у місцях постійної експлуатації меблів.
  • Можлива поява сторонніх звуків при навантаженнях.
  • Сучки та інші вади деревини.
Гарантійне обслуговування не проводиться в разі:
  • Порушення правил експлуатації.
  • Дефектів, що виникли внаслідок непереборної сили: потопу, пожежі тощо.
  • Дефектів від механічних пошкоджень, термо-впливів або слідів впливу хімічних речовин.
  • Недотримання умов перевезення та зберігання меблів.
  • Навмисного псування виробу або помилкових дій споживача чи третіх осіб.
  • Стороннього втручання з метою самостійного ремонту або зміни конструкції.
  • Перевищення допустимих навантажень на виріб.

Завантажити гарантію

РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ДОГЛЯДУ

Дерево і шпон
Усі дерев'яні та шпоновані елементи покриті матовим лаком, тому їх можна протирати вологою ганчірочкою або робити сухе прибирання. Щоб не було розводів, ми рекомендуємо використовувати щадний засіб для миття скла. Наприклад, "Clin", який є в будь-якому господарському відділі магазину.

Бережіть вироби від прямих сонячних променів. Змінюйте положення предметів, які постійно стоять на столі. Наприклад, вази та/або сільнички й перечниці, щоб під ними не залишилося слідів.

Щоб стіл довше був свіжим, не залишайте на ньому надовго мокрий посуд, чашки з кавою або чаєм. Використовуйте підставки під гаряче та дошки для різання.
Якщо діти люблять малювати фломастерами або маркерами за обіднім столом, стежте за тим, щоб крізь аркуші не проступав барвник. Можна підкласти побільше аркушів паперу або використовувати альбом для малювання.
Текстиль
Тканина на стільцях очищається за допомогою хімчистки. Видалення локальних забруднень меблевими пінами або безлужними і піноутворювальними розчинами. Сухе чищення пилососом. Рекомендується використовувати насадку з м'якою щетиною.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ
При отриманні та оплаті товару покупець перевіряє комплектацію і зовнішній вигляд на предмет відсутності дефектів, які визначаються якістю збірки і виробництва. До повернення не приймаються товари, що втратили товарний вигляд, і з будь-якими слідами використання та експлуатації.

Поверненню та обміну не підлягають індивідуальні замовлення (згідно Постанови Кабінету міністрів України від 19 березня 1994р. №172) матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).Замовник не в праві відмовитись від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості (в т.ч. нестандартні, за бажанням Замовника, розміри, колір та інше.)

Повернення або обмін товару виконується тільки відповідно до письмового висновку виробника або представника виробника, що умови експлуатації товару не порушені.
Не соромтеся писати та дзвонити нам. Ми завжди раді відповісти на Ваші питання. Тел; +38 (093) 203-36-65
Made on
Tilda